Wil je een specifieke bezorgdatum voor je boeket selecteren? Hier is wat je moet weten:
Vaste bezorgdatum:
Je hebt de mogelijkheid om een vaste bezorgdatum voor je boeket te kiezen. Dit brengt je in staat om de bezorging af te stemmen op de beschikbaarheid van de ontvanger of een speciale gelegenheid.
Tijdgarantie:
Hoewel we de flexibiliteit bieden om een bezorgdatum te kiezen, kunnen we geen specifieke bezorgtijd garanderen. Onze bloemisten zullen altijd proberen te leveren tijdens de standaard kantooruren, vooral voor leveringen aan bedrijven. Voor boeketten die rechtstreeks van de kweker komen en door de koerier worden geleverd, worden de bezorgtijden bepaald door de koerier.
Rouwbestellingen:
Voor rouwbestellingen geven we prioriteit aan tijdige bezorging door ervoor te zorgen dat ze voor de gewenste bezorgtijd worden afgeleverd. Om van deze service gebruik te maken, raden we aan om je bestelling minimaal 24 uur van tevoren op werkdagen te plaatsen.
Speciale bezorginstructies voor bloemistbestellingen:
Hoewel specifieke bezorgtijdverzoeken niet kunnen worden gerealiseerd voor koeriersproducten, bieden we wel de mogelijkheid om speciale bezorginstructies op te geven voor bloemistbestellingen. Tijdens het bestelproces kun je eventuele specifieke instructies toevoegen waar de bloemist rekening mee moet houden bij het bezorgen van het boeket. Ze zullen hun best doen om aan deze instructies te voldoen, maar dit kan niet worden gegarandeerd.
Door een bezorgdatum te selecteren, kun je ervoor zorgen dat je boeket op de opgegeven dag aankomt en vreugde en schoonheid naar de ontvanger brengt.
Als je vragen hebt of verdere hulp nodig hebt met betrekking tot bezorgdata of je bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We zijn er om je te helpen en ervoor te zorgen dat je bloemervaring met ons zo soepel en fijn mogelijk is.
Hulp nodig? Contacteer ons